Biz de similac kullanıyoruz içeriğinde palm yağı vb. olmayan tek mama 👍 diğer mamalara göre biraz daha erken acıktırdığını gözlemliyorum ama bence bu bir sorun değil. Başarılı bir mama çalkalasan bile köpürme yapmıyor böylelikle biberondan baloncukları içmediği için gaz sıkıntısı yaşamıyoruz ☺️