Aselinannesi0655 Kızlar gece uykusu hiç yok bi bizde mi böyle ya. Her saat uyanıyor sürekli kıpırdanıyor gecicek mi
Efruzzz Aselinannesi0655 biz 3 ayligiz ayni durumdayiz sicaktan oldugunu dusunuyorum havalar iyice isindi gece de gunduz de cok kalitesiz uyuyor
Efruzzz Aselinannesi0655 😭 zaten hastalandik son 1 haftada zayifladi simdi gecti gececek diye bekliyorum tam atak haftasi bir de ins daha kotu olmaz