Kızlar 4 aydır çok güzel 28 günde bir günü gününe adetimi olurum. Bu seferde 28. Günümde sadece bir defa leke gördüm ama kahverengi ve afedersiniz çok kötü kokuyor. Bugün 2. Günüm ve tekrardan sadece bir defa aniden adet sancısı girdi biraz geldi ve yine siyah ve çok kötü kokulu. Normalde kanamamın ve ağrımın olması gerekiyorken böyle oldu. Eşimde korunuyor. Bu süt hormonu bozukluğu olabilir mi? Midem bulanıyor başım dönüyor koku hassasiyetim var aynı oğlumdaki gibi ve bugün bir kaç kez iki göğsüme de aniden sızı girip çıkıyordu. Bu ne alaka ki şimdi? Başına gelen var mı? 3 sene önce 2 ay adetm gecikip göğsüme sızı giriyordu süt hormonum yüksekti. Şimdi adet gecikmeside yok siyah geliyor kanda renginde değil ve kokulu birde hamilelik belirtileri gibi. E hamile olsam lekede görmezdim dımı? Eşimde korundu hep yani korunmasız ilişkide olmadı baştan takıyordu son anlarda taksa hamile kalmış olabilirim diyecemde oda olamaz.