gulrecelim_55 Tecrübeli anneler yardım. Bebeğim uykuda emekliyor bu sebep ile uykusunu sürekli bölüyor. Tam uyuyor sürünerek gidiyor beşiğin tahtasına tosluyor ve ağlıyor. Sıcaklardan mı anlamadım . Gece artık baktım uyuyacağı yok oturdum o ileri gidiyor ben geri çekiyorum böyle böyle sabah ediyoruz.
Gokturk-10 gulrecelim_55 Ah bacım ah bizimki 7 aylık olduğundan beri ayağa kalkıyor gözümü bi açıyorum zebani gibi gecenin köründe tepemde uyku falan kalmadı dikkat edin önemli olan kendine zarar vermemesi
Cheddar gulrecelim_55 yani belli bir süre söyleyemem ama bebekler öğrendikleri şeyleri gece tekrarlamak isterlermiş. Hevesi geçince bırakır 😊
gulrecelim_55 Gokturk-10 ayyyy ne güldüm zebani gibi 🤣🤣 Aynen öyle canım iyi olsunlar gerisi önemli değil
1Egmen Gokturk-10 😁😁😁 şu saatte gülerek kendime geldim sayenizde 😁 yanlış anlamayın lütfen, anlatım tarzınız çok hoş gözümde canlandı ☺️
gulrecelim_55 Cheddar hadi hayırlısı inşallah 🤗 ben de mutlu oluyorum yeni öğrendiği şeylere heyecanlanıyorum ama gece uyku bölününcü
Elifinannesiii-11 @Gokturk-10 ahahaha çok güldüm. Benimki de öyle gece uyanır uyanmaz hep ayakta bekler 😂😂😂😂😂
alyn gulrecelim_55 11 aylık 😭 6 aylıkkenden beri böyle 6 aya kadar da kolikti hiç gece kesintisiz uyku uyumadım 1 yıldır saate bir yarım saate bir kalkar artık beşiğe kalkmaktan yoruldum yanıma yatırmaya başladım geçen gece düştü 😭
Eylul20201 alyn yer yatağı yapın bende hep yanıma alırdım düştü aklım gitti şimdi uyandımmı yere yanına yatıyorum düşme tehlikesi kalmadı
Astalavistaaa Tutunup kalkmaya başlayınca da gece beşiğe tutunup kalkıyorlar uyurken 😅😅 bu daha zor emin ol. Geri yatırmak işkence, bi de ayağa kalkıp gözler kapalı zıplamalar falan. 4 aydır bunu yapıyor bitmedi hala 😪