Gaz problemi olabilir kin acaba? Benimkisi gazı olunca öyle oluyor. Kaka yapınca falan deliksiz uyuyor 4 saat aralıksız uyuduğunu biliyorum bu ara. 28 günlüğüz. Sürekli aranması varsa dalıp hemen uyanıyorsa gazdan dedi doktor gaz ilacı verdi. Rahatız şu an şükür