Derencikk sma da nestleye ait diye biliyorum. Bu mama da nestleye ait. Diğerleri daha yaygın kullanılıyo evet ama bu mama diğerlerinden çok daha iyi. Biz çok marka denedik. Bu 3. Raporu ama doktor bize birsürüde numune olarak verdi sadece bunu yedi. Bebelac, aptamil, neocate in 2 çeşidi, similac ve evolvia. Bunları içirmeye çalıştığımda hayattan soğudu çocuğum biberonlara küstü. Ama alfaminoya gelince ohhh lıkır lıkır ☺️ kilo alımında da şöyle söyliyim. Benim bebeğimin bağışıklık sisteminde sıkıntı var o yüzden kilo alımı çok az fakat en iyi bu mamayla kilo aldı. Çünkü en iyi bu mamayı içti