zeynepzeze Merhaba, bebeğim dün rahatsızlandı sanırım üşüttü. Kanepeye aşırı derecede çıkardı. Kaç kez sildim ama koku gitmiyor. Acaba nasıl çıkarabilirim? Bilen varsa yardımcı olur musunuz?