Artık kendimi çok çaresiz hissediyorum
bebeğim 36 hafta doğdu ve 14 gün küvezde kaldı kan uyuşmazlık var aramızda ben b rh _ bebeğim b rh + 14 gün sonra cıktı ve kilo alımı gayet iyi 1 aylıkken kontrole gittik ve sarılığı 8 cıktı ve doktor düşer dedi ama yine de kan değerlerine bakalım dedi herşey temiz dedi ama yinede sütüne çeyrek folik asit ver gün aşırı dedi hepsini yaptım 6 defa ama hala düşmedi 2 aylık kontrole kadar ikş defa götürdük hala 9 ve 8 lerde yüzü sapsarı ve kap kara elimden bişey gelmiyor doktor bile niye düşmediğin bilmiyor düşer diyor testleri temiz dedi yine bşdaha yapalım felan dedi bende cam ve sakuraya götürdüm ve altındaki sebebi araştırmamız lazım dedi 3 tane kan verdik ve sonucu bir hafta sonra cıktı ikisi
piruvat kinaz 111 le 400 arası olması gerekirken 120 cıktı
glukoz 6 fosfat dehidrogenez 7 ile 21 arası olması gerekirken 17 cıktı doktora randevu aldım ve götüreceZ başına böyle bişey gelem var mı artık bebeğimi böyle görmek çok üzüyor