Dasbaby Mustafa_asaf ben canım hala kullanıyorum ve çok çok memnunum.Almanyada yaşıyoruz en çok bu mamaya yıldız vermişler fiyatıda uygun.Benim bebeğimde gaz vs oluşturmadi
Tuba Dasbaby bende almanya da yaşıyorum ve kullanıyorum fakat türkiyedekinin içeriği farklı olduğu için orada pek önerilmiyor Mustafa_asaf
Mustafa_asaf Dasbaby Almanya daki ile Türkiye deki mamanin icerigi tamamen farkli diyorlar bi bilginizmi varmi acaba 🤔
Dasbaby Mustafa_asaf valla ben kısa zaman önce trdeydim.Benim bebeğimin mama sıkıntısı var ve hiç bir mamayı bebivita dışında kabul etmiyor.Tr de bebivita aldim gayette güzel içti.Hatta denemek için Aptamil aldım ağzına sürmesi.Bana kalırsa içerik değişikliği şehir efsanesi @Tuba
myimmortal aslinda almanyada yasayanlar mamanin icerik resmini atsalar bizde burdaki ile kiyaslasak ne guzel olurdu.