bsrksc 4 ay oldu doğum yapalı ama hala regl olmadım. Oğlumda 40 ımdan sonra hemen olmuştum. Aralarında 20 ay var ve sürekli korkumdan test alıp yapmaktan yoruldum. Daha da gecikebilir mi bu süre 😞
DamlaDorukhan bsrksc Bende 6. Ayda oldum kuzum sanırım 1 buçuk yıla kadar olmamak normal karşılanıyor🙆🏻♀️