Kızlar oğlum 10,5 aylik. 6 aya kadar anne sütü aldı sadece ve memeye düşkün bir bebekti kilo alımı da hep fazlaydı. Ama ek gıda iyi gitmedi. Hep reddetti kaşık reddi yaptı eline verdiğim seyleride hep oynadı ağzına bile götürmedi. Şimdi bı buçuk aydır falan yavaş yavaş düzene girdik çok şükür yine iştahlı değil ama az da olsa birşeyler yiyor. Sorun şu ki hep çorba istiyor. Asla blendir kullanmadım. Çorbalı arpa şehriyeli kıymalı ya da çatalla ezilmiş püreli oluyo. Meyveyi minik minik parçalayarak veriyorum çiğneyip yutuyo. Mesela kirazı ikiye bölüp veriyorum cigneyebiliyor. Ama nette görüyorm millet her yemeği çatalla ezip yediriyo malesef ben verdiğimde ağzında biriktiriyo ya da boğazına kaciyo. Püre bebeği olmasından korkuyorum. Şimdi tecrübeli annelere soruyorum bebeği böyle olup ilerde sorun yaşamayan ya da yaşayan var mı? Nolur aaa ben bunu veriyorum yiyocular yazmasin