Papatyam18 Merhaba anneler bebeğim 3 ay 26 günlük yüzüstü başını cok güzel tutuyor ama sırt üstü ellerinden tuttuğumda başını kaldırmıyor sizinkiler nasıl kaldırabiliyor mu acelemi ediyorum
Kzlarm37 Papatyam18 cocuktan cocuga degisir canim benim ki 2 aylikken kendi ekseni etrafinda donuyodu yere yatirdigimda sirt usttu yatinca kendi kendine baya bi kaldiriyo kafasini her cocuk bir olmaz henuz 3 aylik olmadik simdi de meme ile oyun oynuyo bi birakiyo bana guluyo bida memeyi aliyo bida brakiyo yuzume bakiyo falan 😊😊
Minisinannesiii Papatyam18 elinden tutmasam da benimkinin kafa her an kalkmaya hazir ha bire ayaklarini kafasini kaldiriyo yukari tam 3 aylik
Hbbsnnplt Papatyam18 merhaba bizde aynı durumdayız tam olrak şuan bebeğiniz nasıl başını kaldırdı mi cevap verirseniz çok seviinirm
Yagmur76 Benımde bebegım 3ay 10 gunluk ama o dedıgın izi henuz yapmıyor anca ben ellerinden tutup cekın e oda kalkıyor henuz erken diye dusunuyorum, 😊
Papatyam18 Yagmur76 bende tutup çekince kalkıyor ama başı aşya doğru sarkmıyor mu bizim ole oluyor tutmuyor