incikusunannesi Merhaba hanımlar, bebegimde uzayan sarılık vardi bugün idrar yollarında enfeksiyon olduğunu öğrendim, antibiyotik verdi doktor, 10 gün kullanılacak, bebeğim prematüre dogdu ve henüz 2 aylık. Enfeksiyon yaşayan var mı?
bjkbb incikusunannesi benim kızımda idrar yolu enfeksiyonu yaşadı ama sizin bebeğiniz kadar küçük değildi düşmeyen ateş sebebiyle hastanede yattı iki kez anca serumlarla antibiyotiklerle iyileşti. Enfeksiyon zor gerçekten inşallah düzelir en yakın zamanda rabbım sifa versin
emirinannesi17 incikusunannesi biz şuanda yaşıyoruz antibiyotik kullanıyoruz size hangi antibiyotik verdiler çok gecmia olsun 2ay 28 gunluguz 3 gündür kullanıyoruz şuan
esraozcan52 incikusunannesi Benim oğlumda 6aylikken oldu antibiyotik kullandım çok şükür bı skntimiz yok 6+10 uz❤️☺️
Sinyora Benim kızım 6 aylik iken yaşadık idrar yolu enfeksiyonu birden kusmaya başladı bir saat içinde 5 kez kusunca bizde hemen götürdük kan aldılar idrar aldılar serum verdiler biraz toparladı serumdan sonra bizde 10 gun antibiyoktik kullanmıştık. Çok geçmiş olsun bu arada
incikusunannesi Sinyora cok tesekkurler insallah bizim de en kısa zamanda geçer, cok geçmiş olsun size de.
Emel9 Bizde şu an yaşıyoruz 7.5 aylığız nasıl geçer bilmiyorum geceleri çok sık uyanıyor bu yüzden gece bir kez kalkan kızım saat başı kalkar oldu 5. Gündeyiz antibiyotik kullanıyoruz doktorumuz Suprax verdi. Bezini sık sık değiştiriyorum silmeye özen gösteriyorum afedersiniz kakasını yapınca yıkıyorum inşallah bir an önce geçer o da bende rahat ederiz. Size de çok geçmiş olsun.
aylizinannesiii Emel9 Bizde üçüncü gundeyiz asiri huysuz gece kıpır kıpır hic uyumuyor gunduz yemek zor yiyor Allah yardımcımız olsun bir hafta kullanicakmisiz ilaci ❤ insallah sizin bebisinizde iyileşir biran önce ❤❤
incikusunannesi Emel9 bize bactrim verdi doktor, ben de sizin gibi yapıyorum aynı şekilde, 10 gün kullanıcaz biz de insallah çabucak geçer