Yedi aylık bir kız annesiyim dördüncü ayda ufak ufak ek gıdaya başladık son iki hafta öncesine kadar hemen hemen her şeyi yiyordu sonra kusmaya başladı sadece ek gidayi kusuyor ama mama veya su değil. Bu arada sadece mamayla besleniyor ikinci ayda sutum kesildi. Geçen hafta doktora gittik idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendi ama ateş yok ishal yok. Günde bir veya iki kez kusuyor her gün normal kakasini yapıyor iki günde bir de sarı mukuslu kaka yapıyor. Internette gluten alerjisi diyor yeni olarak sehriye vermeye başlamıştım corbalarina atıyordum bi kaşık acaba o mu yaptı diyorum. Aranızda benimle aynı durumu yaşayan var mi nasıl cozdunuz iki haftadır yavrum öyle kusuyor ki burnundan bile çıkıyor hiç aglamayan bebek ağlıyor canına tak etmeden kolay kolay ağlamaz normalde