Zehra1234 Bebegim 4 aylık artk gaz sancımız bitti derken hafif bi ishal oldu iki gün sonra gecti şimdide kuru sancı tutuyo sanırsam napmam lazım uyuyamıyo uykuda bağırıp kemdimi dümdüz sert yapıyo bacaklarını sanrsam ishalin kuru sancısı tutmuş napmam lazım