ozgeefem düzgün tekrar okursanız “ annelik sorgusu yapmıyorum “ diye yazdım. Böyle tepki vereceğinizi bildiğim için.bende yalnız bakıyorum bebeğime üstelik pandemide doğdu eve tıkandık kaldık.hergün ayrı çeşit yemek isteyen , titizlik hastası bir kocamda var.yarım saatte bir 40 dakkada bir uyanırdı yaşına kadar.1 yaşında düzeldi epeyce.bu yinede bir kısatas değil ben sabrettim diye herkesin sabredeceğinide beklemiyorum. Ama bebek ağlıyorsa bir sorunu vardır.bu çok net. Dişidir kakasıdır karnıdır başıdır uykusu yoktur vs vs anlayıp ona göre davranmak lazım.en azından bizim doktorumuz bizi böyle destek oldu , anlattıklarım doktor ve pedagog tavsiyesi ile yapılan şeyler .kolay gelsin