Evinizde klima kullanıyorsanız kaç TL elektrik faturası ödüyorsunuz
Leylak5566 biz iki ev 500 veriyoruz
Leylak5566 hiç kapanmıyor klima 200 lira geldi bu ay
Leylak5566 kışın 230 ödedik en fazla hiç kapatmadan
Leylak5566 130 geldi bizede
Leylak5566 ben pek açmıyorum ona rağmen 150 tl geldi
Leylak5566 400 geldi bu ay.
300 geldi galiba fatura tam emin degilim
Leylak5566 430gibi bir şey geldi 😬
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için
Leylak5566 280 geldi bu ay😒😒
Gizem97 gene iyi ama biz kullanmadığımız halde bu ay 180.tl odedik