Merhaba, oğlum 2 aylık. Sünnet araştırıyoruz çoğu yer lokalle yapmıyor 2 aylık olduğu için. Bazı doktorlar genel anestezi ile yaptırmanın daha iyi olduğunu söylüyor bebek hareket etmediği için rahat oluyormuş. Genel yaptıran var mı memnun kaldınız mı merak ediyorum