Busravebebegii 13 aylık kızım parmak ucuna basıyo yürümeye cok hevesli fakat hep parmak ucuna bastığı için çok adım atamıyo zamanla düzelir ve yürür mü yoksa düzeltmek için ne yapabilirim kendimce. cevaplarsanız sevinirim :)
Bsrtan Busravebebegii benim de oglum ilk yuruyecegi zaman ayak ucuna basiyodu zamanla tam basmaya basladi 😊
Esraa- Busravebebegii hepimizn sorunu maalesef. Bnmki hala öyle. Sandalet giydryrm evin içinde bu yüzden. Çıplak ayakla oldu mu parmak ucuyla gdyr.
Mirosunannesi Busravebebegii ablamın kızı 4 yaşında hala parmak ucu yürüyor ayak tarakları kocaman oldu ☹️ Ayakkabı bulmakta zorlanıyorlar dr götür diyorum dinlemiyor yürüteçten inmezdi nerdeyse. Benim de kızım oldu yürüteç almıcam bu yüzden 🙄
Ayycann Mirosunannesi bende almadım hiç arkadaşım kullanıyor çocuğu parmak ucunda yürüyor söylüyorum kendisi yine dinlemiyor keyfi bilir
Busravebebegii Mirosunannesi biraz daha devam ederse kesinlikle doktora danışıcam suan için düzelir diyo herkes ama
Ayycann Busravebebegii arkadaşım da az biniyor diyor ama maalesef parmak ucunda yürüyor çocuk doktora götürdü doktor bile söyledi yürüteçten diye hala inanmıyor o yüzden olduğuna