Merhaba Anneler ;
Başlıkta yazdığım gibi kızım 2 ay 18 günlük 6-7 gündür ishal bugün 4-5 defa kakasını yaptı çok sulu değil rengi sarı lakin yapmasına rağmen süreklide ağlıyor 1 ay önce memlekete geldim geldiğimiz zaman grip oldu büyük kızım sonra ben ve küçük kızımda oldu biz toparladık lakin küçük kızımda ishal başladı bu sefer burada çocuk doktoruda yok napacağım bilmiyorum meme ile besleniyor sadece ateşi yok lakin kusması var çok değil az birşey kusuyor emdikten sonra ishalini eve dönene kadar nasıl keserim ?
Şimdiden teşekkür ederim