Eda0798 Kızlar merhaba 3 aylık kızım var idrar yolu enfeksiyonu var bugün idrar testi ve kültür testi aldılar dansite değeri diye bir değer 1029 çıkmış ne olduğu hakkında bilginiz var mı kızım emmiyor sadece mama yiyor lütfen bilgi verirmisiniz korkuyorum
Esraa- Eda0798 ben 10 yıl önce laboratuvarda staj gördüm. Ozamnlar sadece idrar tahlilini yapyrdum özellikle. Dansite kısmına odaklnmayın dediğim gbi o idrarın kıvamı yoğunluğuydu diye hatrlıyorum. Önemli olan lökosit eritrosit ve epitel değerler. Zaten idrar yolu enfeksiyonu dediğine göre lökosit fazla çıkmştr idrarda. Doğru mu?