Sedoss2 sarılığı vardı ilk iki hafta takip yaptılar sonra sağlık ocağı topuk kanı, 1ay aşısı 2.ay aşısı v.s derken şuan kızım 4aylik olacak 2 güne ve ben sadece 3 kere götürdüm ilk 2 hafta harici 😁♥️ elhamdülillah gayette iyiyiz. 3.ay için ebemiz aradı bilgi aldı sadece 4,ay gelirsin dedi. Tabi yinede siz gözlem yapın ve ona göre kararı verin 💐