ZHR_KRM Sahraligunler iki çocuğuna da sma kullandım hiç sıkıntı yasamadm..oğlum 4aylik sma optiro kullaniyom dört aydır .
Sahraligunler duygu3437 hipp comforbil filan mı acaba tam adı nedir fotoğraf atma şansınız var mı eşime hemen aldırmam lazim
goktugefe Bende hipp kullanıyorum üstünde organic combiotic yaziyo çok memnunuz en az gazı yapan bu oldu bize
goktugefe Sahraligunler aldriiyo benimkine Aptamil daha çok aldiriyo diye duydum ama hip de aldirdi çabuk acikiyo ya sık yediriyorum ondan da olabilir
Sahraligunler Yigitannesii aldırdım inşallah tadını sever içer ilk defa mama kullanicam anne sütüyle devam ediyorduk doymayinca takviye gerekti