Simge3535 Bebeğim 1 aylık erkek çok gazı oluyo özellikle bazen sürekli emmek istiyor 3 4 saat kesintisiz emiyo memede rahatlıyor uyuyo beşiğe koyunca 2 3 dk sonra kıvranıp uyanıyor gazı çıkmıyor ne önerirsiniz