Suziayik Biraz fazla mı alıngansınız? Ek gıda ile ilgili daha önceden açılmış bir sürü post var, bende açtım geçen gün az cevap geldi. Bi de şimdi bebeği henüz ek gıdaya geçmeyen anneler vardır nasıl cevap versin ki . Ama kaynana gibi dedikodu postları genel postlar o yüzden onlara çok cevap geliyor.
Bu arada biz 5 ay 18 günlüğüz. Bende başladım ek gıdaya tadım olacak şekilde ama yoğurt ve sebze sevmedi. 3 gün kuralı ile verdim hepsini. Bugün meyveye başladım şeftali ile onu yedi. İnşallah sizinki sever . Yoğurt verin 3 gün. İlk gün bi çay kaşığı, diğer gün 1 tatlı kaşığı, 3. Gün 1 yemek kaşığı olacak şekilde. Sonra sebzeler😊