Satgiray Doktor 3 gün sonra dedi komşular hemen sokmuş suya sabah akşam bana yarın bardağın içine batikon la suyu karıştır o bölgeyi 5 dk beklet dedi bu kadar
elifhanimm Satgiray siz kendi doktorunuzu dinleyin bize de ertesi gün bandaj çıkması için suya oturtma yaptırttı.
Alparslaninannesii Satgiray doktorunuzu dinleyin bizim sünnetçi geceden zeytin yağı damlatın yara bandının üzerine yumuşar öyle çıkarın demişti bizde öyle yaptık daha kolay çıktı bandı 3-4 gün sonra da banyo yaptırdık zaten ancak 3-4 güne toparlanıyor
Bebegimm1 Satgiray ertesi gun banyo yapabilir dedi sambuansız yaptirdim her gun 2 3 kez suya oturttum cabuk iyilesmisti siz doktoru dinleyin her doktor aynı konusmuyor