Yarim_Kilo_Kiyma OyaGny Markadan ziyade soğuk sıkım ve erken ve yeni hasat olmalı ve asit oranına dikkat edin. Bizüm güven asa markası heryerde yoktur
busrasilra14 OyaGny soguk sikim aldik canim güvelinir biryerden. Oyle internetten falan degil ama. Birde kasik zetinyagi almistik. Oda soguk sikimda daha kalitelisi . Ama devamli alınmaz biraz pahali o yuzden soguk sikimdan devam ediyoruz
Yarim_Kilo_Kiyma OyaGny Uluslararası onaylara sahip tek k marka, biz evde onu kullanıyoruz, 9 aylık oğlum içinde kullanıyorum, asit oranı en iyisi
Sblrbl OyaGny çok şükür hiç kabız olmadı tadım yaparken hep içine koydum bir çay kaşığı kadar ve tadını da sevdi yiyor yani
Sblrbl OyaGny ben henüz bitirmedim alalı bir haft oldu ama çok az kullanılıyor uzun süre gider bence ve fiyatı da iyi
OyaGny Sblrbl canım ya ben bunu internetten getirtsem bir iki günlüğüne yağ kullanmadan bebeğim püre yese sıkıntı olur mu acaba ya da hangi markette vardır ki 😪
Sblrbl OyaGny birkaç gün gelene kadar birşey olmaz diye düşünüyorum ,dediğim gibi ben Migros marketten almıştım yakınlarınızda varsa bakabilirsiniz