miniginannesi20 Kizlar merhaba kafayi yicem ya ogluma kustuyor diye doktoru gaviscon infant verdi icerisinde suyla yaziyor ama doktorum anne suyuyla karistir dedi eczaci uzerine nasil yapildigini yazmamism kullanan oldumu aranizda bi yardimci olun
Betulnur miniginannesi20 sabah aksam olmak uzere kaynatilmis( 2 yemek kasigi kadar) ılıtılmış suya karistiririp icirebilirisnz bize boyle kullan demisti eczaci
miniginannesi20 77Ozge77 mama da alior doktorum anne sutune kat dedi. Mamaya katacak olursam nasil olacak soguk su dior burda mamayi sucak suyla yapioruz
Zeynepazram miniginannesi20 gaviscon toz zaten iyice yenilebilcek kıvama getirebilirsin suyla daha kolay olur
Ozlmyldrn miniginannesi20 merhaba ben kısa zaman önce kullandım benim kızımda çok kusuyordu bayağı etkiledi kusması azaldı 1 paketi 2 ye bölüp veriyordum ben 50 cc süte yarısını koyuyordum kendi sütümle yapıyordum ama ısıtıyordum sütü ilacın erimesin için süt olmayınca mamaya da koydum sıkıntı olmadı çok geçmiş olsun umarım düzelir 🙏🌸
miniginannesi20 Zeynepazram peki 1 paketi bi kerede mi vericem 1 paketi gunde 3 keremj vericem yapinca
Zeynepazram miniginannesi20 ya kullanalı cok oldu ama günde bir paket diye hatırlıyorum eczanenin nosunu bul internetten cocugun tc sini ver üstüne yazmamıssınız de onlar söyler
Zeynepazram miniginannesi20 paketi bölmüyosun 2 li zaten bir tanesini günde bir veriyodum ben ama eczaneyi ara sen
Mom2245 Ben sütümle yapıyordum biberonun dibine süt sagiyordum biraz 2 yemek kaşığı kadar felan öyle veriyordum
Kek miniginannesi20 biz günde 3 kez kullanıyoruz sütümü sağıyorum 30 cc kadar 1 paketi döküp karıştırıp veriyorum baya azaldı kusması