iremalp Bebeğim 3 aylık göbeğinin içinde kir var sizce temizlemeli miyim böyle bir durum yaşayan var mı doktorumuza gidince soracağım ama sizlere danışmak istedim
Mon-second-souffle iremalp benim de kizimda olmustu 6 aylikken doktorum gobek bagi icin kullandigim spreyle gunde bir kere temizlememi istedi bir kac gun içinde geçti
Pinkbery iremalp benim kızımda da vardı. Ben peceteyle temizlemiş tim. Ucunu hafif sivriltip cıkarmıştım.Amaa kan değildi. Siyah kirdi cıktı sonra ,😀