Dilya19 merhaba size bisey sormak istiyorum bebegım dogar dogmaz amelıyat yogun bakım vs derken 3 aylık oldu. malesef anne sutu alamadı 15 20gundur de mama reddi var denemedıgım marka kalmadı asla 70cc nın uzerıne cıkmıyor. Dolayısıyla kılo alamıyor bugun elıme ulasdı perga mama artık son care aldım. Sız nasıl kullandınız acaba keci sütü mü yulaf sütüyle mi