Veyselaras Kizlar ben sutumu sagarak veriyorum emmedigi için üç saate 100 ml süt içiyor 4 gündür kaka yapmıyor üç saat oldu 50 ml sütü anca içti oynuuor keyfi yeeinde biberonu ağzıyla itiyor zorlamak istemiyorum ama 50ml çok az değil mi