Ozlm123 Kızıma yoğurt mayalamıştım ama 1 litre süte 3 kaşık yoğurt koydum birde tadı biraz değişik geldi acı gibi maya da 1 haftalık yoğurtu kullanmıştım hafif ekşiydi sizce şuan bozuk mu yoğurt olmuş oldu
Ela07 Ozlm123 bozuk değil ama mayayı fazla koyduğun için ekşi olur 1 kg süte ben 1 yemek kaşığı koyarım çok güzel olur yoğurdum birde havalar çok sıcak baya ılıkken mayalarım hiç ekşi olmaz
NorthLight Ozlm123 yoo bozuk olduğunu sanmıyorum, ben ekşi yogurt severim mesela bilerek öyle yaparım
Ozlm123 Ela07 canım ekşi olmamış biraz değişik tadı var o yüzden kullansam mı 9 aylık kızıma kullanacaktım tereddüt ettim