Saliha_40 Merhaba sevgili anneler ben asker eşiyim malum izinlerimiz daha yeni açıldı 1 buçuk yıl aradan sonra izne ayrıldığımız gün maalesef corona olduk dolayısı izne gidemedik Bugün sekizinci günümüz onun öncesi de var tabi bir hafta kadar biz atlattık bayada iyiyiz eşim bayramdan sonra yurtdışına gidecek bari bayram tatilini beraber bir yerlerde geçirelim diyoruz buraya tıkılıp kaldık fakat teste gittiğimizde devlet hastanesi yeniden test yapmadı 14 günü bekleyeceksiniz dedi ama bizim zaten normalde doldu test sonrası 14 günü beklemek demek iznimizin bitmesi demek bütün hastaneler aynı şeymi yapıyor buradaki özel hastaneTest yapmıyor devlet hastanesi de ikinci bir test yapmıyormus her yerde böyle mi gidip hakkımı aramalı mıyım bilmiyorum ama bir an önce test verip gitmek istiyorum yoksa bayramı da burada geçireceğiz çok bunaldık
GoGirl Saliha_40 test yaptirsaniz begatif ciksa dahi 14 gunluk karantina surecinizi evde gecirmelisiniz.eger bunu soruyorsaniz yanlis anlamadiysam gecmis olsun
nursocum Saliha_40 özel hastaneler test yapıyor. Ama şuan şöyle bir kısıtlama var turistler için çok fazla test yapamıyorlarmış Allah bildiği gibi yapsın onları
Nbg_26 Saliha_40 ben nisanda temaslı olduğum İçin karantinaya alımdım, ilk testim negatifti, 7 gün sonra para ile özelden ekip çağırdım evde test yaptılar o da negatif olunca sistemde otomatik olarak karantinam bitti. Sonra bişeyler değiştiyse bilmiyorum 🙄
Saliha_40 nursocum demek ki benim sosyal medyada gördüklerim özel hastane de yaptırıyor çünkü 14 gün bekleyeni görmedim ama burda bir özel hastane var o da hiç yapmıyormus zaten
GoGirl Saliha_40 tabi karantina oncesinde kalkmiyor bulas riskine karsi siz bunun icin test yaptirmak istiyorsunuz o yuzden gerek yok 14 gunun amaci bu ama yine de sorun
Saliha_40 Nbg_26 maalesef buradaki özel hastane hiç yapmıyormus devlet hastanesi de 14 gün sonra otomatikman bitecek yeniden test yapılmıyor dedi kardeşlerimde bizde onların negatif çıktı ama onlarda 14 gün bizimle karantina da kalacaklar
Masalnehir Saliha_40 Merhaba! Postu okudum bizde eşimle kovit olduk daha bir hafda olmadi atlatali eşimde iyileşinde 14güni beklemek istemedim dükan evimiz altinda ben dükandimda oturmak istiyorum dedi siz bilim kurumana arayin sorun biz bişey yapamayiz dediler aradi eşin gitip test vermek istiyorum dedi kesinlikle ikinji test yapilmaz 14günün bitmesi lazim günün bitdigi an çikabilirsin test vermene gerek yok dediler sizde geçmiş olsun 🙏
Saliha_40 GoGirl aynen benim amacım bir an önce evden çıkmak ama dediğiz gibi bekleyeceğiz artık mecbur
minikbaykus Saliha_40 Yapmıyorlar canım eşim atlattığı halde ona test yapılmadığı için 14 gün kaldı evde ben pozitif olduğum için Malesef
Zuzuuu Saliha_40 Test yapmıyorlar ama aradın mı eve ilaç bile getirmiyorlar maskenizi takıp kimseyle temas etmeden gidip kendiniz alın dediler bize şaka gibiler 😀 geçmiş olsun bizde yeni atlattık artık salmışlar kimsenim umrunda değil daha bugün çıktık karantinadan eşim getirdi bize test filan yapmadılar eve gelip yapıcaz dediler 14 gün sonunda arayıp yarın dışarı çıkabilirsiniz deyip kapattılar 😃
Saliha_40 Zuzuuu Bize ilaç getirdiler ama sonra kimse kontrole gelmedi evde misiniz diye ☺️ 2 kere bebeğim için sağlık bakanliği aradı bir sorun var mı yok mu diye test içinde gittik 14 gün dolunca çıkarsınız dedi test yapmayacaklarmıs bir daha
Atikeemre14 Saliha_40 Ayrıca tekrar test yapsanız dahi pozitif çıkıyorsunuz çünkü artık taşıyıcı oluyorsunuz 14 günü karantinada geçirmediği iz sürece cikamiyorsunuz