Oğlum 4 aylık. Biberonunu hep sade su ve ona ait bir fırçayla temizliyorum 2 günde bir de kaynatıyorum. Şimdiye kadar hiç deterjanla yıkamadım. Aynı şekilde diş kaşıyıcısını çıngıraklarını da ağzına soktuğu için su ile yıkayıp veriyorum. Temiz oluyor mudur endişeleniyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Bu arada diş kaşıyıcısını aldığımda arkasında sabunla temizleyebilirsiniz yazıyordu