Bugün verem aşısını yaptırdım kızımın. Kolu dışında birer tane de bacağına aşı vurdular. Onlar neydi soramadım telasimdan. O katıla katıla ağlarken ben de ağladım bir tarafta.
Bir de 3-4 saat oldu, yeni yeni huysuzlanmaya sürekli katıla katıla ağlamaya başladı. Susturamiyorum. Doğru dürüst emmiyor da. Sizler neler yaptınız bu aşıdan sonra? Ne kadar sürer aşı sonrası bu huzursuzluk?