Anneler bugün kızımın 9ay asi ile kan alacaklardı sonuç icin doktorumuz aradı sağlık ocağı
kan değerimiz b12 yanı yüksek çıktı dedi çocuk doktoruna yönlendirdi mikrop var mi açısından diye ishal olmusti kızım hiç bosey yemiyordu ben dişe bağlamıştım meğerse bunun içinmiş değerler
b12 vitamin 218 yazıyor
demir ise 53
demir bağlama 325
bilgisi olanlar yazabilir mi