DS123 merhaba yaklaşık 1 ay kadar kullanmaya çalıştık. Günde 4 kereydi ama en fazla 2 kere kullanabildim günde. Şu an 24 aylık olmak üzere ve 10 kilo.
Süreçten şöyle bahsedeyim. Kahvaltıda karışım yiyordu, öğlen çorbasına, öğleden sonra meyvesine, akşam yemeğine katıyordum. Hiç kusmayan bebeğim tozlardan sonra kusmaya başladı. Sonra doktor yemeğine değil de tabakta kalan son kaşığına koy dedi. Bu sefer de o son kaşıkta tüm yediklerini kusuyordu. Tadına bir baktım ki yemeğin tüm lezzetini alıp götürüyormuş meğer. Bebeğim de midesi bulana bulana tatsız şeyi yiyormuş. E kustukça yine kilo alamadı. Bu sefer de kusmayan bebeği kusturmanın anlamı yok diyip bıraktık. Kan değerleri vs normal. İştahı da normal. Genetik olarak minyon dedik bıraktık uğraşmayı