Ist2121 anakraliceee bende cilekten alicam da bu gardolaptan memnun musunuz? Kendinden bolmeli olmasi kullanisli olarak dusundum de dezavantaji var mi?
anakraliceee @anakraliceee cok memnunum canim bende o şekil düşünüp almıştım simdi 2 cocuk olduğu için baza ve dolap yaptıracağım için satıyorum