Mom587 sallamayı neden bu kadar öcü gibi aktarıyorlar anlamıyorum. Sonuçta herkes lohusa ve söylenenlerden çok etkileniyor Benim bel ve boyun fıtığım var sallamıcam da sallamıcam diye diye aylar geçirdim. Sonra fıtıklarım azıp da eğilip kalkamayacak duruma gelince oturduğum yerde bir gün ayağıma koyup salladım. Allahımmmmm neden bu güne kadar sallamamışım dedim. Elini kolunu sallamaktan kendini uyutmuyordu ellerini de elime aldım sakin sakin salladım ve misler gibi uyuttum. Onun sayesinde boynumun ağrısı geçti kendime geldim (güncel durum yine pertim o ayrı bir hikaye) Çocuklar büyüyünce zaten sallanmak istemiyorlar onun için salla gitsin boşver ama tavsiyem azıcık kıpırdatıyo gibi salla. Çok hızlı sallamaya bağımlı oluyo çocuklar. Ben o şekilde salladım ve sonrasında da sallamayı çok rahat bıraktık. Şimdi kendi kendine uyuyor. Gerçi gündüz kendi kendine uyuyor akşam illa sende yanıma yat diyo sarılıyorum ninni filan söyleyip saçını, yüzünü seviyorum öyle uyuyor. (22 aylık)