Oğlum 16 aylık. Bugün sünnet için cerrahla görüştük. Pipi ve torbası arasında bitişiklik, arada bir perde olduğunu, sünnet olunca geriye bir şey kalmayacağını söyledi. Pipisinin etrafından bastırınca gerçek boyu bu işte, dedi. Sünnetle birlikte o perdeyi de alırız. Çok mühim bir operasyon değil dedi. Bazılarında vardır ama çoğu farkında değildir dedi. Var mı böyle bir durumla karşılaşan? Biz çok endişeliyiz. 🥺