Anneler merhaba. ikizlerim düzeltilmiş 6 ay23 günlükler. 5.aydan itibaren ek gıdaya geçtik ve doktorumuz günde 3 öğün ek gıda ver dedi. kahvaltı öğlen ve akşam. akşam muhallebi verebilirsin dedi ama benim minnoş kızım irmikli vs bulamaç şeyleri aslaa ağzına almıyor. oğlum da sıkıntı yok ama kızımın da yemesi için kaşık maması geldi aklıma. hipp in elmalı sütlü gece kaşık maması iyi gibi geldi yorumlardan ama kullanan var mı? ya da tavsiye edeceğiniz başka kaşık maması var mı gece için? hero baby çok lezzetli diyor kullananlar ama çok katkı maddesi var mı ya da zararlı diye duyduğunuz bir şey?