Alininannesi40
Her yörenin kendine göre adetleri vardır, yapmak şart değildir ama yapmak istiyorsanız da bir büyüğünüzü sorabilirsiniz onlar nasıl yapıyorlarmış diye😊 ben abdestimi alıp bebeğimi yıkamıştım sadece. Suyun içine de lütfen tuz falan koymayın, çok zararlı🙏🏼