Meraba cağnim analar oglum 4.ay ayağından yeni çıktı malesef ki bu atak bizde uyku düzeni beslenme meme reddi cok sarstı tüm düzen bozuldu normalde kucağımda uyuyordu bu atak tan sonra sallayarak uyutmaya başladım cunki asla uyumuyodu bitek sallayınca sakinlesiyordu ama o kadar çok alıştık suan sallamayı bıraktığım gibi uyaniyo mesajı yazarken bile tek elimle onu sallıyorum bıraktığım an uyaniyo uyku eğitimine başlamak istiyorum nasıl yapmam gerek ne onerirsiniz tecrubelerinize cok ihtiyacım var oğlum çok kuçakçı nasil desteksiz uyur bilmiyorum düşüncesi bile güzel ama hiç bir bilgim yok bu konuda