Gizem_burak Bebeğim bu gün 27 günlük doğduğu günden bu yana tek gözünde çapaklanma oluşuyo yapılması gereken birşey varmı yoksa kendiliğinden geçer mi
Tubafadime Gizem_burak benim bebegim doğduğunda vardı gözünü acamıyordu doktor damla yazdı günde 6 defa 5 gün kullandık gecti
Kevseryldz Gizem_burak merhaba. Yenidoğan çapaklanması normal bişey değil canım doktora götür mutlaka kanalları ile ilgili sorun olabilir kendiliğinden geçmesini beklemek bana doğru gelmedi. Belki bi kaç damla tedavisiyle geçer geçmiş olsun 😊
Oyku_nisa Gizem_burak Her doğan bebekte genellikle çoğunluk yani oluyormuş benmkindede vardı tek gözde önce damla verdi doktor geçmedi sonrasinda sutumle temizledim hep 3aylik olunca kendiliğinden geçti
Oyku_nisa Kevseryldz Hayır doktor her bebekte genellikle oluyor demişti bana doğru kanallarla ilgili gözaltına emzirirken ufak ufak masaj yap dedi damla işe yaramadı ama masaj işe yaradı caparklarida sutumle temizledim Allah’a şükür geçti
Kevseryldz Oyku_nisa doğrudur mutlaka ancak tanıdığım bi bebekte aynı durum oldu göz kanalları tıkalı olduğu için tedaviye başlandı. Her bebek için aynı durum olmaz belki ama bence götürmekte fayda var 🙄
Oyku_nisa Kevseryldz Aynn bende götürmüştüm zaten damla veriyolar ama kanallara masaj yapmak çok iyi geliyor açılıyor kanallar
Denizanasiii Gizem_burak Benim bebegimde oldu eski usul çayı sogutup sildim kulak çöpüyle Bi kaç gün sonra geçti ama geçmezse mutlaka doktora götür canım