annemmm2021 Kızım 14 günlük hala memeyi tutamıyor çok zorlanıyorum ne zaman düzelir göğsümün ucu da var ne zaman emecek kendi tutup
kbrasahhbz1 annemmm2021 sen yardımcı olucaksın ki tutabilsin annesi göğüs ucunu ağız çevresinde dolandırabilrisin https://www.instagram.com/reel/CK1i4m4BVVL/?utm_medium=copy_link
Baharbek annemmm2021 benimde hiç almıyordu göğüs ucunu iyice damağına değdirin öyle öyle almaya başlamıştı
Tubafadime annemmm2021 canim ben kizimda ilkinde cok zorlanmıştı tutmak istemiyordu hep ucunu tutuyordu ve göğüs ucum yara olmuştu artık. 3 gün düşün tutmadı yavaş yavaş sararmaya başladı. Acile götürdük sarılık cikti sonra doktor silikon göğüs ucu aldirtti. Onu taktım tuttu. Oyle emdi bir gün daha sonra ordan süt indi yumuşadı gördüm ucunu tutabildi silikon ucu kullanmadan sende istersen bi dene hemde buarada sağ mutlaka göğsünü sütün kesilmesin
Mom4775 annemmm2021 yoruluyordur kıyamam ya. Bir iki haftaya her şey oturur. C pozisyonunda veriyorsunuz değil mi?
annemmm2021 Baharbek yapıyorum ben tutturuyorum zorla 5 10 dakika emiyo bırakıyor kendiliğinden ne zaman alacak ki😔
Baharbek annemmm2021 alışır canım vazgeçme denemekten benim sütüm artmadıgı için mamayla besleniyor 4 aylık şuan. Sürekli sütünü sağ emmediği zamanlarda kesilmesin
annemmm2021 Mom4775 evet düzelir dediler bi hafta on güne ama daha düzelmedi hep boyle gidecek gibi geliyo
Atlasbaby Canım aynı durumdayız 10 gün oldu asla tutmuyor tutamayınca ağlama krizine giriyor her şeyi denedik, sağıyorum biberonla veriyorum anne sütü alsın diye ara ara da mama takviyesi yapıyorum. Özel hemşirelerdem yardım da aldım ama olmadı
annemmm2021 Ben de iki gün yardım aldım ama olmadı yine düşünüyorum emzirme danışmanına gitmeyi çok zor inşallah bisey olurda alırlar şu memeyi çok zor biliyorum
[silindi] annemmm2021 lansionun 24 mm lik gögüs ucunu alın, benim bebeğim de almamıştı,onunla aldı.sora bırakıo zaten büyüyünce ek ucu.