Kızlar merhaba,
pazar gecesi oğlumun (16aylık) ateşi çıktı 37.7. Ateş düşürücü verdim, böyle tekrarladı gene verdim. Sabahına doktora götürdük. Kan tahlili iyi çıktı. Öksürme, kusma, ishal yok. Doktor dört diş birden çıkarıyor ondandır dedi. Fakat bugün 3. gün. Artık endişelenmeye başladım. Hala durmadan ⅘/6 saatte bir çıkıyor. 38.4’e kadar yükseldi. Fikriniz nedir? Ne yapmalıyım bana akıl verir misiniz? Çok endişelendim bugün artık