Medam 15 gün oldu doğum yapalı ilk hafta korse tayt giydim karnım baya gitti azcık alt karın kaldı sorunum bacaklar çok kalın üst bedenime göre nasıl eriyecek hiç bilmiyorum tavsiyeleriniz varmı aynaya bakınca çok morelim bozuluyor
Nefes42 Medam bende 17 günlüğüm daha yeni başladım tayt korse giymeye başlamaya benımde bacaklarım çok incedir normalde ama şimdi hiçbir pantolonum girmiyor bacaktan ödemdendir dedi doktor zamanla geçer inşallah