Birbebekkkbircicek 1 saat sonra değil de 2 2,5 saat sonra sağmayı deneyin mesela. Neticede bebeği de 2-3 saatte bir besliyoruz 😌 benim de o günler sağım yapmam gerekti. Emzirme danışmanım 25-30 cc çıksa bi sağımda yeterli diyordu 😌 benim de 60 civarı çıkıyordu, şimdi hem sütüm yetiyor, hem fazlasını sağıp dolaba koyuyorum. Bebeğim 1 aylık, 1 kilo aldı ilk ayında 😌 bebeğimi emzirmekten başka bir şey yapmadım, bazen Solgar Brewers Yeast B12 kullandım düzensiz şekilde. Süt olsun diye bişey yediğim falan da yok 😔 gönlünü ferah tut, üzülürsen sütün o zaman etkilenir. Çok için rahat etmiyosa mutlaka emzirme danışmanı desteği al, benim doğumdan sonra kendime yaptığım en büyük iyilik o oldu.