Arkadaşlar bebeğim çok gazlı o yüzden emdikten sonra (bazen de mama) uykuya dalması zaman alıyor gazını çıkart altını değiştir vs derken neredeyse tekrar emme saati geliyor ve uyuyamıyor hiç. Ya da tam uykuya dalıyor bu sefer kaldırmam gerekiyor. 27 günlük çocuk toplasan günde 8 saat zor uyuyor. Gündüz ve gece en geç kaç saat aralıkla beslesem sıkıntı olmaz? Ben emdiyse 2.5 saati mama verdiysem eğer 3 saati geçirmiyorum. Ama dediğim gibi çocuk uykusuz kalıyor bu seferde. Ne yapabilirim sizce ? Bir de tam yeni emme saatinde uyuya kalıyor. 27 günlük bebekte şeker düşmesi olur mu?