Esiladal21 Bebeğim 2 aylık ama sol göğüsüm çok kötü şişti çok kötü ağrı ve Ateş var lütfen başına gelen varsa yazsın
Cicek_Gokce46 Esiladal21 canım o gögsünü emzir sürekli sıcak havlunun arasına beyaz sabun koy gögüs ucuna doğru masaj yap mastit olmuşsun
Cancansmom Esiladal21 mastite benziyor. Beyaz lahana sariyorlar goguslerine ve yogurt sürüyorlar. Bunlar da bir ise yaramazsa doktira git, çünkü mastit ciddi bişey,atesiniz de varmis.